Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη μετάβαση εξουσίας από τις εταιρίες στον καταναλωτή, τοποθετώντας τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους.
Η χρήση των “λέξεων-κλειδιών” είναι κατεξοχήν ανθρωποκεντρική, εκφράζοντας τις ανάγκες και επιθυμίες τους και έχουν καθοριστική σημασία για την ανοδική πορεία ενός website, μιας και ασκούν μεγάλη επιρροή στη σύνδεση που έχει το website με τους χρήστες του .
Πώς όμως είναι δυνατή η χρήση τους προς όφελος ενός website; Συνέχισε την ανάγνωση και ανακάλυψε την απάντηση!
Η σωστή χρήση και ερμήνευση των λέξεων-κλειδιών κάνουν τη διαφορά αφού:
Η χρήση των “λέξεων-κλειδιών” θεωρείται ένας τρόπος εκδήλωσης προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού, μιας και είναι αποτυπωμένες οι επιθυμίες τους που σχετίζονται με το website. Αυτό με την σειρά του βοηθά το εκάστοτε website να αντιληφθεί και να βελτιώσει τη θέση που έχει συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Η χρήση των λέξεων-κλειδιών στο website, εμβαθύνουν την κατανόηση των προτιμήσεων ενός συγκεκριμένου τμήματος καταναλωτών, ώστε να γίνει πιο ελκυστικό το website σε αυτούς , ενισχύοντας ήδη υπάρχοντες θετικές συμπεριφορές προς το website και αυξάνοντας το traffic του.
Επειδή ακριβώς φανερώνουν τις προτιμήσεις των χρηστών, δείχνουν στοιχεία του website που χρίζουν άμεσης βελτίωσης, καθώς θεωρούνται σημαντικοί παράγοντες για τη διαδικασία αγοράς των καταναλωτών. Για παράδειγμα, εάν η λέξη κλειδί είναι ¨τοποθεσία” και το συγκεκριμένο website δεν περιλαμβάνει τοποθεσίες που εξυπηρετεί, είναι ένας τομέας που χρίζει βελτίωσης, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστικού του κοινού.
Στην περίπτωση που βελτιωθούν τα συγκεκριμένα πεδία, η θέση που τοποθετείται το website, από τον αλγόριθμο της google, θα ανέβει αυξάνοντας το traffic και το awareness του, μιας και οι καταναλωτές αισθάνονται ότι η γνώμη τους μετράει και δημιουργούν δεσμούς loyalty με το εκάστοτε website.
Η χρήση των λέξεων-κλειδιών είναι καθοριστικής σημασίας για τη διατήρηση ενός website στον πυρήνα της αγοράς, ειδικά σε περιόδους αυξημένου ανταγωνισμού. Αυτό γίνεται διότι, οι λέξεις-κλειδιά εκφράζουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού και διαμορφώνουν τις νέες τάσεις της αγοράς που δεν έχουν ακόμα αξιοποιηθεί από ένα website. Έτσι, μαζί με την αντίστοιχη και απαραίτητη έρευνα αγοράς τα websites αντιλαμβάνονται και καθορίζουν ποιες τάσεις της αγοράς αξίζει να υιοθετήσουν ανάλογα με την δημοτικότητα τους στο αγοραστικό κοινό που στοχεύουν .
Πολλές εταιρίες παρασυρόμενες από τη δύναμη των “λέξεων-κλειδιών” συχνά υπερφορτώνουν το url τους με αυτές, με αποτέλεσμα η μηχανή αναζήτησης να μπερδεύεται στο που να το κατατάξει, πετυχαίνοντας έτσι τα αντίθετα αποτελέσματα. Για να αποφευχθεί μελλοντικά και παρόμοια κατάσταση, οι παρακάτω παράγοντες συμβάλλουν σημαντικά. Συγκεκριμένα,
Συγκεκριμένα, η google δίνει πολλή έμφαση στην ποιότητα και αντιστοιχία του περιεχομένου ενός website με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται, τοποθετώντας σε περίοπτες θέσεις στην λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης, τα website εκείνα με το υψηλότερο σκορ ποιότητας.