wild
Marketing Tips
18 Δεκεμβρίου, 2024

Ο Απόλυτος Οδηγός για την Επιλογή CMS

the ultimate cms guide for all businesses

Τι είναι το CMS (Content Management System)

Το CMS είναι ένα λογισμικό σύστημα ιστοσελίδων. Μέσω αυτού οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν, να διαχειρίζονται, να επεξεργάζονται και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο στο site τους εύκολα και άμεσα.

Για την εργασία σε ένα CMS δεν χρειάζονται τεχνικές γνώσεις, ενώ υπάρχει πληθώρα σε online video και tutorials με έτοιμες λύσεις και οδηγίες.

Η βασική διευκόλυνση που παρέχει ένα CMS είναι η άμεση δημιουργία περιεχομένου, ακόμη και από αρχάριους χρήστες, χωρίς την ανάγκη γραφής κώδικα. Έτσι ο κάθε user, χωρίς να γνωρίζει προγραμματισμό μπορεί να δημιουργεί λειτουργικές σελίδες online και να έρχεται σε επαφή με τη βάση δεδομένων χωρίς καν να γνωρίζει HTML, PHP ή CSS!

Βέβαια, τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι! Με την ανάπτυξη του διαδικτύου και την εμφάνιση των πρώτων ιστοσελίδων, το περιεχόμενο και όλες οι λειτουργίες απαιτούσαν γνώσεις κώδικα. Οι αλλαγές ήταν χρονοβόρες, πολύπλοκες και τα πρώτα CMS δημιουργήθηκαν για μεγάλες επιχειρήσεις. Για να φτάσουμε στο σήμερα, στην εποχή των headless CMS χρειάστηκαν δεκαετίες ανάπτυξης, εξειδίκευσης και αφοσίωσης. 

Γιατί χρειάζεσαι ένα CMS

Το CMS αποτελεί ανάγκη. Η χρήση μιας πλατφόρμας CMS όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, αλλά πολύ περισσότερο ως μία all-in-one λύση έρχεται να καλύψει την ταυτόχρονη εργασία χρηστών μες στο ίδιο περιβάλλον, την άμεση διασύνδεση με πλατφόρμες marketing ενώ παράλληλα με τη ενσωμάτωση των κατάλληλων εργαλείων (plugins – modules) συμβάλλει στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. 

Η ζωή χωρίς CMS είναι πραγματικά δύσκολη! Γιατί;

Με την μόνιμη ανάγκη διαχείρισης κώδικα, το κόστος για κάθε αλλαγή ή προσθήκη, τον σημαντικό χρόνο ανάπτυξης αλλά και την καθημερινή τεχνική υποστήριξη, η χρήση CMS είναι μονόδρομος.

Οι Κύριες Κατηγορίες των CMS

Η κατηγοριοποίηση των CMS στηρίζεται στις βασικές λειτουργίες τους.
Θα μπορούσαμε να τα ξεχωρίσουμε σε:

  • Open Source CMS (ανοιχτού κώδικα)
  • Closed Source CMS (κλειστού κώδικα)
  • Headless CMS
  • SaaS CMS

Τι κάνει το καθένα από αυτά και πώς θα καταλάβεις τι χρειάζεσαι; Είναι απλό!

cms tools and notes

CMS basics

Τα CMS ανοιχτού κώδικα είναι πλατφόρμες που επιτρέπουν στους χρήστες να τροποποιήσουν τον κώδικα σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Ως ευέλικτα και αρκετά οικονομικά, τα CMS open source όπως το WordPress, είναι δημοφιλή για όλες τις επιχειρήσεις.

Αντίθετα, τα CMS κλειστού κώδικα, όπως το διάσημο Shopify, είναι πλατφόρμες που ο κώδικας τους δεν είναι διαθέσιμος για τροποποίηση ή ακόμη και δωρεάν χρήση. Η υποστήριξη παρέχεται από την εταιρεία που δημιούργησε το CMS. 

Από την άλλη, τα Headless CMS αποτελούν μία σύγχρονη, μοντέρνα λύση για όσες επιχειρήσεις χρειάζονται απόλυτη ευελιξία. Σίγουρα εδώ απαιτείται μεγάλη τεχνική εξειδίκευση καθώς το περιεχόμενο αποθηκεύεται στο backend ενώ για το front-end χρειάζεται API.

Αναφορικά με το SaaS (Software as a Service CMS), παρέχεται ως υπηρεσία μέσω του cloud και το λογισμικό δεν απαιτεί ο χρήστης να το εγκαταστήσει ή να το συντηρήσει. 

mockup for website with joomla

Website σε Joomla: thecoach.gr

Δημοφιλή CMS και τα Χαρακτηριστικά τους

Joomla

Το Joomla ήταν ο “βασιλιάς” πριν το WordPress. Εξαιρετικό για πολύγλωσσα και σύνθετα websites, με custom templates και δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων λύσεων, το CMS Joomla είναι ιδανικό για έργα που απαιτούν εξειδικευμένα χαρακτηριστικά και ισχυρό έλεγχο πρόσβασης. 

Συγκριτικά με το WordPress το Joomla είναι πιο σύνθετο για αρχάριους χρήστες, διαθέτει λιγότερες επεκτάσεις και χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού.

7 τρόποι για να αποκτήσει η επιχείρησή σας καλές κριτικές

Κάθε επιχείρηση στοχεύει στο word-of-mouth, καθώς αποτελεί ένα σημαντικό πυλώνα για την επιτυχία της…

WordPress

Το WordPress αποτελεί την πιο δημοφιλή πλατφόρμα CMS παγκοσμίως. Γιατί έχει κυριαρχήσει; Πολύ απλά γιατί είναι εύχρηστο, ευέλικτο και κερδίζει συνεχώς έδαφος λόγω της υποστήριξης από μία μεγάλη κοινότητα. 

Υπάρχουν αμέτρητα forums, blog posts, videos που επιτρέπουν στους χρήστες να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα χωρίς εξωτερική βοήθεια.

Drupal

Το CMS Drupal εμφανίστηκε το 2001 και έζησε τις “μεγάλες του δόξες” γύρω στο 2010. Επιλέχθηκε από websites με υψηλές απαιτήσεις σε ασφάλεια και προσαρμογή, όπως κυβερνητικά site σαν αυτό του Λευκού Οίκου, αλλά και από complex web apps. 

Ωστόσο, με την άνοδο του WordPress η δημοφιλία του περιορίστηκε κυρίως λόγω της πολυπλοκότητάς του, του υψηλότερου κόστος ανάπτυξης και του περιορισμένου αριθμού themes και plugins. 

Shopify

Γύρω στο 2015, με την εκρηκτική άνοδο του e-commerce, το Shopify γνώρισε μεγαλειώδη άνοδο. Ως η safe επιλογή για όσους ήθελαν να δημιουργήσουν e-shops χωρίς απολύτως καμία τεχνική γνώση, το Shopify ήρθε στο προσκήνιο δίνοντας εύκολη λύση σε πραγματικά αρχάριους χρήστες με 24/7 support, ανοίγοντας ταυτόχρονα τον δρόμο σε παραγγελίες dropshipping. 

Βέβαια, η πλατφόρμα αυτή έχει και το τίμημά της. Μην έχοντας developer στη διάθεσή σου, το Shopify ως CMS κλειστού κώδικα μετατρέπεται σε ένα εξαιρετικό insert coin” εργαλείο! Κάθε τι χρεώνεται και όσο μεγαλύτερες οι ανάγκες τόσο μεγαλύτερες και οι χρεώσεις. Αν το επιλέξεις, ετοιμάσου να πληρώνεις προμήθεια από τα τεχνικά ζητήματα έως και τις παραγγελίες σου! 

Magento

Παρότι δεν γνώρισε την απήχηση του WordPress, το Magento ως το 2018 ήταν αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις e-shops που χρειάζονταν σύνθετες λειτουργίες.

Το 2018 με την εξαγορά του από την Adobe, και τη σύνδεση με την Adobe Experience Cloud, αύξησε τη δημοφιλία του αποκτώντας ακόμη περισσότερους fans μεγάλων επιχειρήσεων.Παρότι δεν γνώρισε την απήχηση του WordPress, το Magento ως το 2018 ήταν αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις e-shops που χρειάζονταν σύνθετες λειτουργίες.

Αν και οι τιμές για ένα e-shop Magento είναι σημαντικά υψηλότερες από ένα WordPress ή Joomla eshop, επιλέγεται συχνά από μεγάλες επιχειρήσεις με πολλά φυσικά καταστήματα (multi-store) που παράλληλα χρειάζονται global και omni-channel παρουσία. 

Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο που η Coca – Cola, η Nike, η Ford, η Nestlé, αλλά και η Jaguar, εταιρείες με διεθνή εμβέλεια και ανάγκες διαχείρισης μεγάλου όγκου παραγγελιών παγκοσμίως επέλεξαν το Magento. 

Υπότιλος που επεξηγεί το άρθρό εδώ στο πλάι για να καθοδηγεί τον χρήστη

Ένα λινκ μπορεί να μπει εδώ

Wix

Το Wix έκανε την εμφάνισή του το 2006 και επιλέχθηκε κατά κόρον από μικρές επιχειρήσεις και για προσωπικές ιστοσελίδες. Χωρίς τεχνικές απαιτήσεις και με πολλές έτοιμες λύσεις σε templates, το Wix λύνει τα χέρια σε όσους θέλουν μία φθηνή ιστοσελίδα χωρίς πολλά – πολλά.

Από τη μία, μπορείς να φτιάξεις μόνος σου ένα Wix website κάνοντας απλά drag-and-drop elements, από την άλλη δεν θα έχεις κάτι παραπάνω. 

Sed nisi lacus sed viverra tellus in hac. Sit amet volutpat consequat mauris nunc congue nisi vitae. Enim sed faucibus turpis in eu mi bibendum neque egestas. Consectetur purus ut faucibus pulvinar elementum integer enim. Non curabitur gravida arcu ac tortor dignissim convallis aenean. Nam at lectus urna duis. Sem integer vitae justo eget magna fermentum iaculis eu non. Ut sem viverra aliquet eget sit. Faucibus vitae aliquet nec ullamcorper sit.

Υπότιλος που επεξηγεί το άρθρό εδώ στο πλάι για να καθοδηγεί τον χρήστη

Πολύ περιοριστικό για custom υλοποιήσεις και προσαρμογή – αν αργότερα θελήσεις – και με πολύ ακριβότερα features, μελλοντικά θα αναγκαστείς να δαπανήσεις πολύ περισσότερα για replatfom, απ’ ότι αν επέλεγες μία άλλη πλατφόρμα εξ’ αρχής. 

Squarespace

Άγνωστο για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, το CMS Squarespace έκανε το ντεμπούτο του το 2003, ωστόσο στην Ελλάδα δεν είχε ευρεία χρήση. Συνήθως επιλέγεται από καλλιτέχνες λόγω των καλαίσθητων templates και των εύκολων, έτοιμων λύσεων που παρέχει. 

Κι αυτό, όπως το Wix, είναι αρκετά περιοριστικό για μελλοντικές επεκτάσεις, όμως είναι αρκετά εύκολο στη χρήση καθώς δεν χρειάζονται γνώσεις προγραμματισμού. 

Για παράδειγμα, τα προηγούμενα έτη το T Magazine του New York Times χρησιμοποιούσε το Squarespace για την παρουσίαση εξαιρετικά καλαίσθητων άρθρων. 

Πώς να επιλέξεις το κατάλληλο CMS για την επιχείρησή σου

Η επιλογή του σωστού CMS είναι καίριας σημασίας και θα πρέπει να είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος πριν πάρεις τηλέφωνο για να ζητήσεις προσφορά. 

Μπορεί μόνο το WordPress να έχεις ακουστά σαν πλατφόρμα, ωστόσο τα διαθέσιμα CMS είναι πραγματικά πολλά και η διαδικασία της επιλογής είναι όντως απαιτητική, πόσο μάλλον αν δεν έχεις τεχνικές γνώσεις.

Οι ανάγκες, οι στόχοι, το budget, οι τεχνικές απαιτήσεις και το support είναι τα πέντε πράγματα που πρέπει να σκεφτείς καλά για να επιλέξεις CMS.

Αν συλλογιστείς τα παραπάνω και απαντήσεις τις παρακάτω ερωτήσεις στον εαυτό σου, τότε θα είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην σωστή επιλογή πλατφόρμας! 

Ποιοι θα διαχειρίζονται το περιεχόμενο, πόσοι users θα εργάζονται παράλληλα στο Website σου και πόσο προσαρμόσιμο θέλεις να είναι μελλοντικά; 

Αντίστοιχα, διαθέτεις πολλά φυσικά καταστήματα και επιθυμείς να επεκταθείς στο εξωτερικό, ανοίγοντας e-shops για πωλήσεις τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική;

Χρειάζεσαι κάποιες εξειδικευμένες λειτουργίες, ίσως όχι σε πρώτη φάση αλλά στη συνέχεια, όπως σύστημα κρατήσεων, διαχείριση αποθεμάτων ή οι χρήστες να μπορούν online να φτιάχνουν το δικό τους custom προϊόν;   

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να αναζητήσεις το κατάλληλο agency, το οποίο σε τεχνικό επίπεδο θα μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις σου. 

Ένα λινκ μπορεί να μπει εδώ

content management system

cms pillars

Δες τις επιλογές για κατασκευή ιστοσελίδας σε WordPress

WordPress με Custom Design
WordPress με Template

Η ιδανική λύση για επιχειρήσεις που επιθυμούν μία σοβαρή επαγγελματική εικόνα.

Η διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία custom μακέτας από experts γραφίστες και υλοποίηση από προγραμματιστές.

Η ιδανική λύση για ένα οικονομικό αλλά λειτουργικό site.

Διαλέγεις template και σε μία εβδομάδα έχεις την ιστοσελίδα σου live.

how to choose the right agency for your brand

why choose us?

Πώς να επιλέξεις το κατάλληλο agency 

Κι εδώ, είναι το δύσκολο κομμάτι. Πώς αφού δεν γνωρίζεις από προγραμματισμό, δεν έχεις technical background και δεν έχεις ιδέα από κώδικα θα επιλέξεις σωστά εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδας; 

Πώς είσαι σίγουρος πως θα λάβεις αυτό που χρειάζεσαι και όχι το CMS που η κάθε εταιρεία θα σου πουλήσει διότι αυτό και μόνο θα μπορεί να φτιάξει;

Οι τιμές κατασκευής ιστοσελίδας, το κόστος για το support αλλά και ο χρόνος παράδοσης είναι το ένα κομμάτι της προσφοράς. 

Το βασικό είναι ζητήσεις από διάφορα agencies προτάσεις σαφείς, να κατανοήσεις ότι αντιλαμβάνονται τις ανάγκες σου και πως όντως θα λάβεις αυτά που ζητάς χωρίς κρυφά κόστη! 

Αξιολόγησε το portfolio τους και δες έργα που όντως οι ίδιοι έχουν αναλάβει και έχουν φέρει εις πέρας. Θα ήταν πολύ σημαντικό να βρεις projects παρόμοια με το δικό σου, ενώ μπορείς να ζητήσεις να σου προτείνουν λύσεις και καθοδήγηση.JomlaΤο Joomla ήταν ο “βασιλιάς” πριν το WordPress. Εξαιρετικό για πολύγλωσσα και σύνθετα websites, με custom templates και δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων λύσεων, το CMS Joomla είναι ιδανικό για έργα που απαιτούν εξειδικευμένα χαρακτηριστικά και ισχυρό έλεγχο πρόσβασης. 

Ένα καλό agency δεν θα σου πουλήσει το CMS που το βολεύει αλλά θα σου συστήσει αυτό που πραγματικά καλύπτει τις ανάγκες σου.

Οι κριτικές, οι συστάσεις καθώς και η διασφάλιση της υποστήριξης και της εκπαίδευσης μετά το launch του website σου στο CMS που εν τέλει εσύ θα κληθείς να διαχειριστείς θα σε οδηγήσουν τόσο στη σωστή επιλογή πλατφόρμας όσο και agency. 

CMS για Διαφορετικούς Τύπους Ιστοσελίδων

CMS για ιστοσελίδες εταιρικής παρουσίασης

Corporate websites, freelancers, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για να καλύψουν τις ανάγκες μιας βασικής εταιρικής παρουσίασης χρησιμοποιούν WordPress. Με εκατοντάδες Themes και plugins καλύπτει όλες τις απαιτήσεις, βέβαια χρειάζεται τακτικά ενημέρωση και σωστή συντήρηση. 

Καποιες πολυεθνικές βέβαια, οπως το Swiss Museum of Transport ή η TUI.com έχουν επιλέξει το CMS TYPO3 για να καλύψουν εξεζητημένες ανάγκες τους.


CMS για eshop

Ο ηγέτης είναι το WordPress. Εδώ βέβαια αναφερόμαστε στο WooCommerce. Με πολλά plugins και modules καλύπτει και την παραμικρή ανάγκη! Οι τιμές WordPress για e-shop είναι σίγουρα χαμηλότερες από το Magento, με το τελευταίο να είναι ιδανικό για μεγάλα eshops καλύπτοντας περίπλοκες ανάγκες και μεγάλους καταλόγους προϊόντων.  

Το μέγεθος της επιχείρησης, το budget αλλά και οι εξειδικευμένες λειτουργίες που χρειάζεσαι θα σε οδηγήσουν στη σωστή επιλογή CMS. 

CMS για ιστοσελίδες εκπαίδευσης

Αν πάλι διαθέτεις ένα εκπαιδευτικό website ή ένα φροντιστήριο, το WordPress με LMS Plugins ίσως να εξυπηρετήσει την ανάγκη σου για την διαχείριση ή και δημιουργία πιστοποιήσεων assignments ή και κουίζ.  Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί, όπως το  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, αξιοποιούν το Moodle, ένα CMS (Course Management System) που επιτρέπει το e-Learning και την τηλεκπαίδευση, ενώ παράλληλα ενισχύει την ομαδική εργασία και υποστηρίζει την αξιολόγηση.

CMS για ειδησεογραφικά sites

Αν για παράδειγμα σε ενδιαφέρει να δημιουργήσεις ένα ειδησεογραφικό site, θα πρέπει να επιλέξεις ένα CMS στο οποίο ακόμη και αρχάριοι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να καταχωρήσουν περιεχόμενο, η πλατφόρμα να έχει συνεχή ενημέρωση ενώ παράλληλα να υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης μεγάλου όγκου περιεχομένου. Εδώ, το WordPress πιθανότητα να είναι η το CMS που χρειάζεσαι. 

CMS για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς

Οι μεγάλες ανάγκες των μη κερδοσκοπικών οργανισμών, τόσο για τη διαχείριση δωρεών, fundraising όσο και για την ανάρτηση ποικιλίας περιεχομένου εγείρουν την ανάγκη για ένα CMS με υψηλή ασφάλεια και ευελιξία στις προσαρμογές. 

mockup for news and media website

mockup για ειδησεογραφικό site: brusco.gr

Το WordPress με plugins όπως το GiveWP για τις δωρεές και το WPML για multi-lingual περιεχόμενο, αποτελεί μία καλή πρακτική που η Unicef έχει υιοθετήσει. Αντίστοιχα, η ActionAid Hellas έχει επιλέξει το Joomla, ένα CMS εξαιρετικό για περίπλοκες δομές που επιτρέπει τη δημιουργία πολύγλωσσου περιεχομένου χωρίς plugins.


CMS για πολυτελείς μάρκες και καταστήματα 

Websites με υψηλές απαιτήσεις ως προς την εμπειρία χρήστη (UX) και το design, χρειάζονται ένα CMS με πολλές δυνατότητες ώστε να προβάλλουν την εικόνα της πολυτέλειας online με κάθε τρόπο. 

Κάποιες εταιρείες, όπως η Burberry, γνωστή για τα πολυτελή της προϊόντα χρησιμοποιεί το Salesforce Commerce Cloud, η Audi αξιοποιεί Headless CMS, ενώ το Villa Luxury Beds, με πολυτελή στρώματα ύπνου έχει ως πλατφόρμα το WordPress. 

Τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να αναζητήσεις στο agency που θα σου προτείνει CMS είναι η δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης custom, μοναδικών σελίδων που θα αντικατοπτρίζουν την πολυτελή αισθητική, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν την ομαλή πλοήγηση στο website και την εμπειρία του χρήστη. 

CMS για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Μπορεί να ακούγεται απλούστερο ένα website παροχής υπηρεσιών από ένα e-shop, όμως δεν είναι! Τα κέντρα αισθητικής, τα κομμωτήρια, τα spa ή ακόμη και τα site για μασάζ κατ’ οίκον, χρειάζονται ένα CMS που να διευκολύνει την online κράτηση και διαχείριση των ραντεβού, παράλληλα με την δημιουργία και διατήρηση του πελατολογίου. 

Online booking systems για site ιατρών, δικηγορικά γραφεία ή εταιρείες καθαρισμού και εύκολο integration με πλατφόρμες newsletter όπως το mailchimp είναι αναγκαία για την καθημερινή λειτουργία τους. 

Το WordPress διαθέτει μία τεράστια γκάμα από plugins και είναι εξαιρετικά εύκολο στη διαχείριση κρατήσεων, το Joomla είναι σε κάποιες περιπτώσεις καταλληλότερο για μεγάλες επιχειρήσεις με διεθνή παρουσία, ενώ το SaaS CMS, όπως το Webflow, ενδείκνυται για όσους εστιάζουν στο μοντέρνο design και στα custom animations. 

Έτσι, βλέπουμε το Hermes Massage να χρησιμοποιεί Joomla ενώ η InVision και η Loom το Webflow. 

mockup wordpress

mage or video caption

CMS και SEO: Τι Πρέπει να Προσέξεις

Το ήξερες; Το CMS που θα επιλέξεις έχει άμεσο αντίκτυπο στο SEO! 

Κάποια CMS έχουν άριστη σχέση με το SEO “εργοστασιακά”, ενώ άλλα ίσως χρειάζονται effort για να ρυθμιστούν σωστά. 

Θα πρέπει να ενημερωθείς αν το CMS που θα επιλέξεις 

  • επιτρέπει την εύκολη επεξεργασία metadata (meta title – meta description)
  • παρέχει μία “καθαρή” δομή URL
  • φορτώνει γρήγορα (pagespeed)
  • προσαρμόζει αυτόματα όλες οι σελίδες για όλες τις συσκευές (responsive design)

  • δημιουργεί xml sitemap
  • μπορεί να συνδεθεί με social media πλατφόρμες
  • υποστηρίζει 301 redirections
  • επιτρέπει την εύκολη ενσωμάτωση plugins
  • διευκολύνει την καταχώρηση και ενημέρωση περιεχομένου, media και links
ΧαρακτηριστικόWordPressJoomlaDrupalShopifyMagentoWix

Ευκολία Χρήσης

Πολύ εύκολο

Απαιτεί λίγη εμπειρία

Πολύπλοκο

Εξαιρετικά εύκολο

Μέτριας ευκολίας

Πολύ εύκολο 

Ευελιξία & Προσαρμογή

Υψηλή με χιλιάδες plugins & themes

Μέτρια με αρκετές επεκτάσεις

Εξαιρετική για προγραμματιστές

Περιορισμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα

Εξαιρετική για eCommerce

Περιορισμένη

SEO Δυνατότητες

Πολύ καλές με plugins όπως το Rank Math

Καλές με ενσωματωμένα εργαλεία

Καλές με manual διαχείριση

Πολύ καλές για eCommerce

Εξαιρετικές για μεγάλα e-shops

Ικανοποιητικές αλλά με όρια

Τιμές CMS 

Δωρεάν (κόστος hosting & plugins)

Δωρεάν (κόστος hosting & extensions)

Δωρεάν (κόστος hosting & modules)

Μηνιαία συνδρομή
Υψηλό κόστος για την πλατφόρμα και hosting
Συνδρομή με διάφορα πακέτα

Είδος Ιστοσελίδων

Blogging, eCommerce, εταιρικά sites

Εταιρικά sites, μικρά e-shops
Πολύπλοκες ιστοσελίδεςeCommerce

Μεγάλα eCommerce

Προσωπικές ιστοσελίδες, μικρά e-shops

Ασφάλεια

Καλή με ενημερώσεις

Πολύ καλή

Εξαιρετική

Πολύ καλή

Εξαιρετική

Καλή για μικρές ιστοσελίδες

Κοινότητα Υποστήριξης

Η μεγαλύτερη και πιο ενεργή παγκοσμίως

Ενεργή αλλά μικρότερη

Ειδική και τεχνικά καταρτισμένη

Επίσημη υποστήριξη

Εξειδικευμένη για eCommerce

Περιορισμένη 

Επεκτασιμότητα

Υψηλή

Μέτρια
Εξαιρετική
Μέτρια
ΥψηλήΠεριορισμένη

Φιλοξενία (Hosting)

Self-hosted

Self-hosted

Self-hosted

Hosted (ενσωματωμένο)

Self-hosted

Hosted (ενσωματωμένο)

Πλεονεκτήματα

Ευκολία χρήσης, μεγάλη κοινότητα, plugins

Ευελιξία, ιδανικό για πολυγλωσσικά site

Ισχυρό για σύνθετες ιστοσελίδες

Εύκολη χρήση για e-shops

Ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις

Ιδανικό για αρχάριους

Μειονεκτήματα

Ευάλωτο αν δεν ενημερώνεται
Περίπλοκο για αρχάριους
Δύσκολο για  εκμάθηση

Περιορισμένη προσαρμογή

Υψηλό κόστος ανάπτυξης
Περιορισμένες λειτουργίες

Η ερευνητική εργασία «Research Paper on Content Management Systems (CMS)» διερευνά τη χρήση και τον αντίκτυπο των CMS στην αγορά των εταιρικών ιστοσελίδων. Παρέχει τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές πληροφορίες, βοηθώντας τις εταιρείες να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις κατά την επιλογή και υιοθέτηση ενός CMS για τις εταιρικές ιστοσελίδες τους.

Συχνές ερωτήσεις για CMS 

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες ή μια εξατομικευμένη προσφορά για την εταιρεία σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Στείλε μας ένα μήνυμα για να συζητήσουμε τις ανάγκες σου!

Το WordPress είναι δωρεάν;

Υπάρχουν δωρεάν WordPress themes και plugins, ωστόσο πολλές φορές επιλέγονται paid themes και πρόσθετα για να καλυφθούν με τον καλύτερο τρόπο οι ανάγκες των πελατών. Αν σε ενδιαφέρει η κατασκευή ιστοσελίδας με WordPress, δες τα πακέτα και τις προσφορές της Wild Wild Web και επικοινώνησε μαζί μας για να μάθεις περισσότερα.

Ποιο είναι το κόστος για ένα WordPress site;

Οι τιμές κατασκευής ιστοσελίδας με WordPress διαφοροποιούνται βάσει αναγκών και επιλογών. Για παράδειγμα, ένα custom website διαφέρει σε τιμή από ένα e-shop ή μία επαγγελματική ιστοσελίδα. Στο συνολικό κόστος θα πρέπει να υπολογίζεις το hosting, την αγορά και ανανέωση domain καθώς και το support που ενδεχομένως να χρειάζεσαι.

Τι γνώσεις χρειάζεται να έχω για να χρησιμοποιήσω το WordPress;

Δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις WordPress, παρά μόνο βασικές γνώσεις δημιουργίας κειμένου και επεξεργασίας σελίδων. Το WordPress ως CMS είναι κατάλληλο ακόμη και για αρχάριους χρήστες. Βέβαια, η συνεργασία με μία εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων είναι πάντα απαραίτητη για να διασφαλίζεται η έγκαιρη και ορθή ενημέρωση του CMS καθώς και η εξυπηρέτηση συγκεκριμένων απαιτητικών αλλαγών.

Αναρωτιέσαι ποιο CMS ταιριάζει στην επιχείρησή σου; Ρώτησέ μας καλώντας στο 211444230 και κάνε τη σωστή επιλογή!

image or video caption 1

image or video caption 2

image or video caption 3

Περισσότερα Άρθρα

MARKETING TIPS
Tips για βελτίωση του Page Speed
31 Αυγούστου, 2023
12 λεπτά
MARKETING TIPS
Tips για ένα αποδοτικό Social Media Calendar
31 Αυγούστου, 2023
10 λεπτα